Jak zamawiać?


Zamówienie w naszym sklepie można złożyć przez internet (całą dobę we wszystkie dni w roku)

Jeśli zamówienie internetowe nie jest dla Ciebie odpowiednie zapraszamy do osobistego kontaktu w naszej siedzibie w Częstochowie, ul. Św. Rocha 125/127 w godz. 8-16 w dni robocze)

Jak zamawiać w naszym sklepie internetowym?

Wszystkie dostępne produkty z naszej oferty zlokalizowane są w katalogu kategorii towarowych w górnej części stron naszego sklepu oraz w kafelkach widocznych po wejściu na stronę główną sklepu. Po kliknięciu na wybraną kategorię lub kafelek, pokaże się ona, prezentując listę dostępnych podkategorii.

Na liście produktów najczęściej znajdziesz:
  • miniaturkę zdjęcia tego produktu
  • jego nazwę
  • aktualną cenę
  • ewentualną możliwość wyboru parametrów produktu
  • opis
  • informacje o sposobie przygotowaniu grafiki

Każdy towar z naszej oferty jest przypisany do którejś z istniejących i widocznych w lewej części stron sklepu podkategorii towarowych. Niektóre towary mogą być przypisane do więcej niż jednej kategorii. Kategorie mogą być podzielone na subkategorie, a te na kolejne subkategorie itp. Ofertę towarową naszego sklepu można przeszukiwać również za pomocą wyszukiwarki.

Po kliknięciu na zdjęcie lub nazwę danego towaru, zostanie otworzona podstrona, zawierająca pełny opis towaru (czasem także więcej jego zdjęć). Na tej podstronie także możesz zaznajomić się z aktualną ceną towaru oraz włożyć go do koszyka. Jeżeli towar ma przypisane cechy do wyboru (np. rodzaj druku, rozmiar, ilość, rodzaj podłoża), przed włożeniem do koszyka zostaniesz poproszony o wybór odpowiednich dla Ciebie cech.

Koszyk sklepowy.

Koszyk sklepowy służy do przechowywania zakupów do czasu złożenia zamówienia i zapłaty za towar czyli finalizacji zamówienia. Każdy towar, który zamierzasz kupić, musisz włożyć do koszyka. Umożliwia to odpowiedni link graficzny, umiejscowiony przy każdym z towarów.

Zawartość koszyka można modyfikować przed złożeniem ostatecznego zamówienia. Każdy towar można z koszyka usunąć. W polu podającym ilość szt. można dowolnie zmieniać liczbę w zależności od ilości która ma zostać zakupiona. Po każdej zmianie ilości któregoś z produktów w koszyku, należy nacisnąć przycisk "Przelicz", tak aby jego zawartość została przeliczona przez oprogramowanie sklepu wg aktualnie wpisanych ilości. Jeśli posiadasz plik graficzny do złożonego zamówienia wgraj go do danego towaru w koszyku korzystając z przycisku „Dodaj plik”. Plik można dodać w formatach pdf, jpg, cdr, psd. Max wielkość pliku to 100MB. Jeśli posiadasz większy plik poproś nas o dane dostępowe do serwera wpisując podczas zamówienia w uwagach informację o tym w jaki sposób plik zostanie do nas przesłany.
 
Jeśli posiadasz kod rabatowy wpisz go w wyznaczone do tego miejsce w koszyku zatwierdzając przyciskiem „Dodaj rabat”.

Aby zakończyć zamówienie należy wybrać dostawę, sposób płatności i następnie przycisk „Kontynuuj zamówienie”.

Po jego kliknięciu zostanie otworzona strona z formularzem zamówienia.

Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem naszego sklepu, a nie zdążyłeś się jeszcze zalogować na swoje konto, to będzie ostatni moment do logowania. Niektórzy zarejestrowani użytkownicy mogą mieć przyznane indywidualne rabaty w naszym sklepie, realizowane wyłącznie w przypadku zalogowania się na swoje konto PRZED finalizacją zamówienia. Jeżeli więc masz przyznane jakiekolwiek indywidualne przywileje w naszym sklepie, nie zapomnij zalogować się na swoje konto przed finalizacją zamówienia. Logowanie nie jest konieczne, jeśli tego nie potrzebujesz lub nie masz konta w naszym sklepie i nie chcesz go zakładać. Wybierz przycisk „Zakupy bez rejestracji”

W formularzu zamówienia musisz podać wszystkie niezbędne dane do jego realizacji przez nasz sklep. Obowiązkowe są przede wszystkim dane adresowe, potrzebne do wysyłki zamówienia, oraz dane potrzebne do jego potwierdzenia e-mailowego.

Po pełnym wypełnieniu formularza zamówienia i kliknięciu "Potwierdź", Twoje zamówienie zostanie zapisane w naszej bazie danych. Poprzez pocztę e-mail otrzymasz od nas potwierdzenie jego złożenia, które może także zawierać (tylko gdy to konieczne) prośbę o potwierdzenie zamówienia poprzez specjalnie skonstruowany link (link ten znajdziesz oczywiście w liście). Jeżeli wybrałeś płatność on-line (bezpośrednie połączenie z bankiem lub np. karta kredytowa), będziesz mógł jej dokonać bezpośrednio po wysłaniu zamówienia - odpowiednie opcje sklep wyświetli razem z podziękowaniem za zamówienie. Jeśli wybrałeś płatność przelewem zwykłym, na ekranie monitora i w e-mailu potwierdzającym zamówienie otrzymasz wszystkie dane do dokonania przelewu na nasze konto bankowe.

Po wysłaniu zamówienia nie ma już możliwości samodzielnej jego modyfikacji. Jeżeli chcesz zmodyfikować swoje zamówienie lub je anulować poinformuj nas o tym niezwłocznie telefonicznie pod nr: 793196233 lub wysyłając informację na nas adres e-mail biuro@mobart.pl Zamówienia których proces produkcji już się rozpoczął, a były indywidualnie personalizowanie dla kupującego nie mogą być anulowane.