Roll upz powodzeniem będzie reprezentował Twoją firmę wszędzie tam gdzie chcesz.
Model Standard
Roll-up Standard to niezawodne i praktyczne rozwiązanie reklamowe, które pozwala na skuteczną promocję Twojej marki czy wydarzenia. Dzięki swojej prostocie i mobilności, roll-up jest idealnym nośnikiem informacji na targach, konferencjach, a także w pomieszczeniach firmowych lub recepcjach.
Postaw na sprawdzony sposób!
Zamawiając Roll-up otrzymujesz gotowy produkt z wydrukiem przesłanej treści reklamowej. Aluminiowa kaseta wraz z akcesoriami umieszczona jest w torbie transportowej która ułatwia zabranie stojaka ze sobą.
Dlaczego nasz produkt jest lepszy niż u konkurencji?
- Fotograficznej jakości wydruk w technologii UV. Żywe kolory i większa odporność na zarysowanie. To olbrzymia przewaga nad wydrukami z maszyn eco solvent. UV Printers Jeśli chcesz się dowiedzieć czym się charakteryzuje druk UV Kliknij TUTAJ
- Stosujemy podłoże typu BLOCKOUT. To dedykowany materiał który nie przepuszcza światła nie zawija się na brzegach.
- Do montażu materiału drukowanego stosujemy dodatkowy pas taśmy dwustronnej 3M.
Dodatkowa taśma daje pewność że materiał nie odklei się od mechanizmu zwijającego.
Roll-up Standard to wszechstronne narzędzie marketingowe, które z powodzeniem wspiera budowanie świadomości marki i profesjonalny wizerunek w każdych warunkach.
Roll-up dostępny jest w trzech szerokościach: 85x200cm 100x200cm 120x200cm
Roll-up w wersji standard to najczęściej wybierany produkt w kategorii materiałów wystawienniczych. Nie wahaj się, kup Roll-up standard i ciesz się dobrym wyborem.
Jeśli posiadasz własny projekt dodaj do koszyka wybrany Roll - up, natomiast jeśli nie posiadasz projektu a chciałbyś aby został wykonany przez nasze biuro projektowe po dodaniu Roll-upa wybierz przycisk „ kontynuuj przeglądanie” i dodaj do koszyka również „Projekt graficzny”. Jeśli chcesz spróbować własnych sił zaprojektuj grafikę w naszym „Kreatorze projektów”.
Jeśli chcesz kontynuować zakupy wybierz przycisku „Kontynuuj przeglądanie”.
Jeśli chcesz złożyć zamówienie, a wybrałeś opcję bez projektu dodaj projekt w koszyku lub jeśli przekracza wielkość 100 MB skontaktuj się z nami w celu udostępnienia danych dostępowych do naszego serwera wpisując podczas zamówienia w uwagach informację o tym w jaki sposób plik zostanie do nas przesłany. Plik można dodać w formatach pdf, jpg, cdr, psd, zip.
Upewnij się czy posiadasz rabat, jeśli tak wpisz swój kod rabatowy zatwierdzając go przyciskiem „Dodaj rabat”.
Wybierz dostawcę.
Wybierz sposób płatności.
Wybierz przycisk "Kontynuuj zamówienie".
Zaloguj się, jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś, a posiadasz już konto w naszym sklepie lub wybierz przycisk „Zakup bez rejestracji”, jeśli nie posiadasz konta i nie chcesz go zakładać.
W formularzu zamówienia podaj wszystkie niezbędne dane do jego realizacji przez nasz sklep. Obowiązkowe są przede wszystkim dane adresowe, potrzebne do wysyłki zamówienia, oraz dane potrzebne do jego potwierdzenia e-mailowego.
Po całkowitym wypełnieniu formularza zamówienia kliknij przycisk „Potwierdź”.
Płatności on-line (bezpośrednie połączenie z bankiem lub np. karta kredytowa), będziesz mógł dokonać bezpośrednio po wysłaniu zamówienia - odpowiednie opcje sklep wyświetli razem z podziękowaniem za zamówienie. Jeśli wybrałeś płatność przelewem zwykłym, na ekranie monitora i w e-mailu potwierdzającym zamówienie otrzymasz wszystkie dane do dokonania przelewu na nasze konto bankowe.
Po wysłaniu zamówienia nie ma już możliwości samodzielnej jego modyfikacji. Jeżeli chcesz zmodyfikować swoje zamówienie lub je anulować poinformuj nas o tym niezwłocznie telefonicznie pod nr: 793196233 lub wysyłając informację na nas adres e-mail sklepdrukarni@gmail.com. Zamówienia których proces produkcji już się rozpoczął, a były indywidualnie personalizowanie dla kupującego nie mogą być anulowane.