-
Dodałeś do koszyka produkt projekt graficzny, jeśli chcesz kontynuować zakupy wybierz przycisku „Kontynuuj przeglądanie”.
-
Jeśli chcesz sfinalizować zamówienie upewnij się czy posiadasz rabat, jeśli tak wpisz swój kod rabatowy zatwierdzając go przyciskiem „Dodaj rabat”.
-
Wybierz dostawcę.
-
Wybierz sposób płatności.
-
Wybierz przycisk "Kontynuuj zamówienie".
-
Zaloguj się, jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś, a posiadasz już konto w naszym sklepie lub wybierz przycisk „Zakup bez rejestracji”, jeśli nie posiadasz konta i nie chcesz go zakładać.
-
W formularzu zamówienia podaj wszystkie niezbędne dane do jego realizacji przez nasz sklep. Obowiązkowe są przede wszystkim dane adresowe, potrzebne do wysyłki zamówienia, oraz dane potrzebne do jego potwierdzenia e-mailowego.
-
Po całkowitym wypełnieniu formularza zamówienia kliknij przycisk „Potwierdź”.
-
Płatności on-line (bezpośrednie połączenie z bankiem lub np. karta kredytowa), będziesz mógł dokonać bezpośrednio po wysłaniu zamówienia - odpowiednie opcje sklep wyświetli razem z podziękowaniem za zamówienie. Jeśli wybrałeś płatność przelewem zwykłym, na ekranie monitora i w e-mailu potwierdzającym zamówienie otrzymasz wszystkie dane do dokonania przelewu na nasze konto bankowe.
-
Po wysłaniu zamówienia nie ma już możliwości samodzielnej jego modyfikacji. Jeżeli chcesz zmodyfikować swoje zamówienie lub je anulować poinformuj nas o tym niezwłocznie telefonicznie pod nr: 793196233 lub wysyłając informację na nasz adres e-mail biuro@mobart.pl. Zamówienia których proces produkcji już się rozpoczął, a były indywidualnie personalizowanie dla kupującego nie mogą być anulowane.
-
Po wysłaniu zamówienia prosimy o wysłanie na adres e-mail biuro@mobart.pl wytycznych do projektu, takich jak:
a) rozmiar reklamy
b) tekst, który ma być umieszczony na reklamie
c) jeśli posiadasz logo – prześlij je do nas
d) jeśli w projekcie mamy umieścić grafikę/zdjęcie - prześlij je do nas
e) ewentualnie możesz przesłać do nas swoje wcześniejsze reklamy abyśmy mogli dopasować się do istniejącego już oznakowania Twojej działalności
-
Po otrzymaniu w/w wytycznych do wykonania projektu nasze biuro projektowe przedstawi dwie propozycje reklamy. Po ich otrzymaniu prosimy o weryfikację tekstu pod kątem błędów (zaakceptowanie projektu z błędami wyklucza reklamację z powodu błędów w tekście). Prosimy o wybór jednego z projektów i jego akceptację lub sugestie zmian. Jeśli projekt jest zgodny z Twoimi oczekiwaniami zaakceptuj go, a my na jego podstawie wykonamy reklamę, którą u nas zakupiłeś, a jeśli zakupiłeś tylko projekt prześlemy go na podany w zamówieniu adres mailowy w edytowalnym formacie – pdf oraz cdr.